Thursday 7 June 2012

Serabut

Haii*gaya mandomPost kali ni aku tak happy sangat. So tak de lh ayat bengong2 aku tuu okeyy. Hemm, nak sekolah dah ni. Seriously aku serabut. Bukannya serabut dengan homework apa bagai tuu. Tapi fikir result mid year nanti, kedudukan dalam kelas and yang seangkatan dengannya. Alaahaii. Bila dah masuk upper form ni, rasanya macam dah dekat jaa alphabet S to the P to the M tuu dengan aku. Kawan-kawan semua cakap, "Alaa, chill lah, lambat lagi blablabla". Memanglah lambat lagi. Tapi bila tengok result monthly test aku yang memang tak boleh belah tuu, aku rasa down! BENCI! Okey, jangan fikir lagi apa bagai tuu Kharteeny! Hemm, actually mid year exam hari tuu kan, aku 'punah' dah. Banyak yang careless bila fikir balik. Salah format! Takkan nak dapat number last kott even aku tau it will definitely YES and I'm totally sure that I will! Ohmaigod! Takutnya >.< Aceno lah result mid year aku kan?*sigh*  Haa, takkan tak hancus lagi SPM  aku tahun depan?Ohmaigod! Btw, sebut pasai result mid year kan, nanti apa pulak laa yang 'ustaz' kelas aku nak kata kan bila result tuu dah keluaq?*4SN2 jaa yang tau ustaz tuu sapa* Kaa dia nak hentam aku lagi? Takpun nak senyum sinis kat aku? Ka dia nak tanya "bila papan kenyataan kat depan nak siap?" Malu k malu!  Aku takdak mood actually. Taktau kenapa. Nak kata ada problem, selesai dah semua. Btw, syukur! ;) Tapi bila pikiaq ustaz tuu, dan dan hati tak tenang. Apalah nasib dapat kawan mulut longkang centuu.*sigh* FYI ustaz yang tak bertamadun, aku tak tergedik pun nak pegang tittle "assistance monitor" tuu! Aku tak kenal hampa pun time hampa lantik aku tuuu! Tak hingin pun! Cukuplah prefect last year. Ingatkan boleh tenang sikit kat sini, last2 centuu jugak! Alahai! Aku marah kat hang nih ustaz tak bertamdun oii! Mulut tuu cantik sikit! Ahh, malas aku tulis pasal hang. Buang karan jaa. Jenuh mama nak bayaq! Okeyy lah, I'm not in a good mood right now.  Before tuu, aku nak cakap, I've do my best while I'm answering all the questions even ada tiru sikit and I'm really hoping the best! Ohh result, please be nice to me. Begging you dear! Haa, mesti dalam hati hampa kata "Elehh, baru mid year, kepo jaa lebih minah ni". Hello! Kalau mid year pun aku dah teruk, final nanti cemana? Fikir okey?!


Ohh result, please be nice to me. Harap harap muka aku macam kartun tak cukup rambut ni bila tengok result aku.

Dan aku berharap, muka aku tak macam smiley takdak rambut ni bila tengok result mid year.

AKU TAKDAK MOOD NAK TAIP PANJANG PANJANG AND FYI, I'VE BEEN WRITING THIS POST WHILE CRYING. KBYEEE :'(


p/s: Bila dah tension ni, semua masalah aku gabungkan sekali. Jiwa tengah kacau tahap maksima! Maaf kalau hampa pening bila baca entry ni. Serabut kan? Sesuai lettew dengan tajuk kali ni.

0 comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |