Monday 4 June 2012

Cuti oh cuti*sigh*

HAII AWOKKSS! Rindulah. HIHIHI. How's your holidays guys? Great? Ohh, I hope so. Entry kali ni nak bercakap pasal cuti, cuti dan cuti! A'ha! Cuti dah nak habiss kan? Alaa, kenapa cepat sangat? Alahaii, hari ni Rabu, besok Khamis, lusa Jumaat, tulat? Sabtu? Ohmaigod! Homework aku mana siap lagi. Aku pun taktau mana aku letak. HAISHH! Lagipun, aku mana 'bercuti' pun. Ajak mama dia diam jaa. Spoilt k spoilt! Dok rumah bela badan jaa keja aku. Semua salah mama! Dah aku ajak dia takmau.*HIHIHI, SORRY MAMA* Nii, aku tak ready lagi nakpi sekolah. Elehh, macam aku taktau, hampa pun tak ready kann? Haa, kan dah kantoi. Banyak lagi 'kerja' aku takbuat. Meronggeng dengan buddys, Tweet sampai limit baru sekali sepanjang cuti ni, Facebook pun kekadang jaa*jangan percaya sangat cakap aku*. Aaaaaaa~ mana puas lagii pun. Hemm, nanak lagi seminggu boleh?! Seminggu ja pun. Berkira aihh dengan aku. *tampar muka* WAKE UP KHARTEENY! Dok membebel pedia hang ni? Orang bagi dua minggu, nanak leboh pulak! Sekeh pala mau? HEH! SAKAI! Ehh laa, suka hati lah! Buuuu. Aku nak bebai*sigh*. Sat, before nak chiow, nak tunjuk jugak agenda aku sepanjang cutii ni. HIHIHIHI*GELAK SOPAN*


Pi Mydin dengan mama. 'Agenda' ni jaa yang ada pun. P/s: mama cun okey! LOL :D

Haa, ini lah carbonara! Bertungkus lumus aku dengan kakna buat. Sedap okey sedap! Btw, dekat Twitter and Facebook aku dah post. Kat blog pun wajib doe! :)


Hemm, ini jelaa rasanya. Act ada banyak gambar, tapi aku malas. Nanti aku update lagii yaa. Byeee :)

0 comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |