Sunday 17 June 2012

Me Miss Them Badly

Hai! Rasanya aku baru update kot noh. Heee. Tapi nak update lagi lahh. Bosan plus prasaan aku tengah tak stabil. Haa, takkan tak setai? HAHAHA! Aaaaaa emmmmmm aaaaaa emmmmmm aku nak berMEROYAN pasai PERSAHABATAN boleh kot noh.


Hemm, dalam dunia ni, semua orang ada sahabat. Yelaa, depa lah tempat untuk kita share masalah, tempat kita gedik2, tempat kita cari keseronokan sama2. Bukan maksud aku depa lah segala galanya, tapi betul kot kalau aku cakap merekalah orang yang akan kita cari kalau kita ada masalah selapas family? Dah 16 tahun aku hidup dalam dunia ni and aku ada ramai sahabat. Well, ada setengah yang tak boleh pakai, yang sakai pun banyak. Tapi tak semua. Macam macam perangai depa ni. Sweet, annoying, memahami. Tapi cemana pun aku still boleh go on dengan hampa. I'm hoping that, onr fine day, we'll not forgeting each other when we have our own life. Benda ni kalau boleh aku nak buang jauh dalam persahabatan. Especially aku ni haa. Aku mana pandai macam hampa pun. Nanti tinggal aku jaa sesowang jadi penganggur. Shit! APA TOUCHING TOUCHING NI? Puihh! Puihh!


Kepada kawan aku yang sengal, gedik, manja and comel Nornadirah bt Ismail, Nor Syifariza bt Azizan, Siti Nurbaya bt Safarudin, Zawani bt Zulkifli, Ku Nur Farhana bt Ku Abdullah, Nur Afini bt Ahmad Shabudin, Nur Farhana Raihan bt Othman and Nur Amirah bt Zahari even aku comel banyak dari hampa :D take a note with what I'm saying. Hampalah THE BEST FRIEND EVER! Even hampa hampa pernah sakitkan hati aku dengan perangai sengal hampa tuu, but, it's was cool girl! Macamlah aku tak pernah kan? Okey, let bygone be bygone. Tapi bagi aku, benda ni lah buat aku akan ingat hampa sampai bila bila. Haa, takkan tak setai kan? HAHAHA! Btw, kawan handsome, cool, gantle aku such as Muhd Syakir Bin Muhd Noor. Al-fadhil Abdillah Bin Sazali, Mohd Amirul Asyraf Bin Asri, Muhd Khairil Amin Bin Zabidi take a note jugak hampa pun! Haa, kawan2 baru Muhd Amir Syakirin Bin Ahmad Shaharmy, Muhammad Farhan Bin Roslan, Muhd Farid Hisyam Bin Anuar*act dah kenal lama, tapi baru baik tahun ni* and semua lah kena take a note jugak tau! ME LOVE YOU GUYS AND GIRL MOREEE  


Actually, aku tengah rindu kawan2 last yaer ni. Taktau laa paseipa. Maybe sebab depa dah lupa aku kot noh. Hemm. Pada hampa. Mana sedih pun. Hati pun rasa tak sedap jaaa. Oh my God! Rindunya kat hampa! Lupa aku dah kaa? Alaa, jangan laa jangan laaa. Aku sayang hampa tau! Hemm. That's all. Me not really in a good mood now. BYEEE :-)


p/s: I'm APOLOGY if I've make you upset. If I'm annoying. I know I've do so much wrong. I'M SORRY*heret bear bear masuk bilik*

0 comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |