Thursday 10 May 2012

Mid-year oh mid-year ;)

HAI! *lelambai* takpayah hachiuum laa noh? rasanya baru lagi update. HOHOHO. nak story pasai mid-year ni. lerr, lagi lagi exam kan post aku ni? ahh, kesah pulak kan? blog aku ke blog kau? HIHIHI. okey, hari ni 1st day untuk mid-year. Ya Allah, paper BM tadi aku tembak pakai senapang gajah! macam takpenah buat ja paper lagu tu. okey, aku HiperbolaPropaganda. ehh, betoi lah takpenah buat. haa, hang bengong dah kharteeny! LOL :D ohh menn, mid-year 2 minggu tanpa henti! *16/5 ni break kejap* mampoih lah nak bermanja dengan examination paper ja? serabut tahu? Time jawab paper BM tadi pun aku dok pikiaq "hemm, bilalah nak habis mid-year ni?" *actually tau dah bila* HAHAHA, bukannya nak pikiaq jawapan yang superb. ahh, Let bygone be bygone. dah jawab pun kan? pasrah jelaa. by the way, aku tang harap pun Anugerah Cemerlang. takdapat pun takpa. cool ja. kita cena takpa ;) ehh, lupa nak cakap, aku berjanji takmau tiru langsung exam kali ni*BM tadi tiru dah satu soalan* aci lah kott noh. HIHIHI. haa, ini betul betul janji nahh. tapi tapi untuk Pure Science aku takjanji. LOL :D okey, end here this post yaa. Wish me all the best dear! bye!

0 comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |