Tuesday 28 February 2012

excited :)

hai ! sihat semua ? actually kan , aku nak tnggu dulu , xmau update lagii . HIHIHI . tp ada request nak baca . excited laa jadinya nak update . btw , alang-2 dah update nih , aku gantii utk esok punya laa nohh . haa ! mesti ingt sebab REQUEST ni kan ? bukan laa . aku excited nak tnggu esok . esok last day exam tau ! but , i'm not excited too seat for BIOLOGY paper . HEHEHE . serious terasa sedikit legaa . asal nak exam jee ketaq , asal ketaq jee exam . *MOTIF HABAQ PASAI KETAQ ? :) serious , rasa takott sngt exam tahun nih . baru ujian satu . belum lagii  mid year . haisshh ! suka buat terok tau . hemm , maybe sebab sekolah baru kan ? lagii pun rasa macam makin susah . dah xmacam last year . sumpah ! xdak satu pun paper yang membuatkan aku TERSENGIH lebaq lepass menjawab . suma macam .. arghh ! DAMN ! gila susah !  rasa mcm  nak simpan jaa jee otak aku nih dlm peti aiss . biaq dia rilex . kesian tau ! ngeee*muka sehabis comel . okay done cita pasai exam , nak merapu tajuk lain pulak nih . hemm , blog nie xlawa lagii kan ? xdak masaa laa nak edit . aku tngk pon xdak feel . but , i'm need someone to help me edit my blog . kalau dah lawa xdak follower sjaa laa . xlaa desprete . saja gedik-2 . *muka comel lagii . alaa , budak xHOT sapa nak kenaii kan ? tapii kawan aku ramaii kenaii aku . #AKU BAJET LAWAK GILA . gelaklah sekarang . okay , rasanya dah cukup merapu dari topic asal . mcm hindu jee entry nihh . alaahh , ade aku kesah ? biaq laa . hindu pun manusia jugak . CUKUUPPP ! merapu terlebihh . okay , chioww duluu . kbye ! assalamualaikum . #muchlove <3

p/s : hey tukang request ! saya dah updated !

0 comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |